Повернення товару

Товар можна повернути або замінити протягом 14 днів з дня отримання за умови, що товар не був в експлуатації, збережено товарний вигляд та заводське упакування, товарний чек (або видаткова накладна), гарантійний талон.

  • при огляді нового товару вам не підійшов колір чи розмір;
  • товар не відповідає опису чи фото;
  • товар неналежної якості.

Порядок та умови повернення товару

Повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості приймається до повернення лише у разі виробничого браку протягом гарантійного строку за умови, якщо:

  • товар не має механічних чи інших ушкоджень;
  • товар використовувався за інструкцією;
  • ви не ремонтували товар самостійно та не змінювали його конструкції.

Докладніше про гарантійний ремонт можна дізнатись у Законі України «Про захист прав споживачів».

Умови та способи повернення

Претензії на вигляд Виробу, некомплекту, а також невідповідності замовлення приймаються тільки безпосередньо при отриманні Виробу. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються лише за рахунок Покупця.

При поверненні товару кошти повертаються у готівковій чи безготівковій формі протягом 14 робочих днів із моменту оформлення повернення.

Зверніть увагу: не всі категорії товарів, які підлягають поверненню згідно із законом «Про захист прав споживачів».

Гарантія

Гарантійне обслуговування включає проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин Виробу.

Гарантійний термін починається з моменту доставки та отримання Покупцем Виробу у місце призначення відповідно до замовлення. Гарантійний термін встановлює фірма-виробник. Гарантія від різних виробників варіюється від 2 до 30 років. Детальніше уточнюйте інформацію у менеджера.

Гарантійне обслуговування не здійснюється у таких випадках:

● є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;

● порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;

● було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;

● при природному зносі чи вичерпанні ресурсу;

● ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);

● при пошкодженнях, спричинених аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі чи неправильному підключенні до електромережі.

● закінчення гарантійного терміну;

● перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації;

● заподіяння шкоди Виробу, спричиненому потраплянням всередину або на поверхню Виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо;

● транспортного браку внаслідок самостійної доставки товару Покупцем;

● браку при складанні чи монтажі внаслідок самостійного проведення Покупцем або неуповноваженими Продавцем третіми особами зазначених робіт.

Якщо товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну через виробничий брак, ми відремонтуємо або замінимо його на новий.

X